آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 سلام خوبِ من.....

 

از پنجره، جاده رونگاه  میکنم، به امیداینکه تو بیایی، 

 

با خودم درفکر سلامی هستم که میخوام تقدیمت کنم،

 

اما نجوایی از درونم میگه: به چی فکرمیکنی ؟ 

 

به تمنای کدوم وصال این جوربی قراری!

 

مسافر تو اینجاست،میونِ سینه ات،اون که جایی نرفته...

 

چه دمدمی مزاج شده احساسم ،

 

گاهی آرومم ، گاهی بارونیم،چه بی ثباتم بی تو !

 

ببینِ خودمون باشه نمیدونم چرااین روزادرجواب هرکی که حالم رو می پرسه،

 

تامی گم "خوبم"اشک توچشمام حلقه میزنه!!!!!!!!!!!!
 
 
کسی چه میدونه که امروز چند بار فرو ریختم،
 
 
 
از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود....
 
 
ولی بااین همه غمی نیست ، جز درد لا علاج دوریِ تو!


❤ تــو فـقـط عَـزمِ اومـدن کـن ...


باور کن مَـن تــمـامِ جـاده‌هـا رو


قـالـیـچـه ی قــرمـز مـی‌ندازم...! ❤


تو که نمیای،تاج و تختی برای خودش به هم می زنه دلتنگی !


شاید دیگران در نبودنت "سرم" روگرم کنند،ولی "دلم" را هرگز.
 

هنوزم به قول سرخپوستیم که بهت دادم پایبندم.


نمیدونم چرا چشمام گاهی بی اختیار خیس می شن، می گن حساسیت فصلیِ، 
 

آره باورکن که من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم .
 

یه چی بگم؟

وقتی عطر تنت را میخوام ،

به باد هم التماس میکنم،خدا که جای خودشو داره.

❤ عـطــر تنت عجب خـاصـیتـی داره

حتـی حـمـام هـم

بویِ دوست داشتنیشوازبین نمیبره...

وقـتـی نـیسـتی

بـا ایـن رایـحه

بـه اوج رویـاهامون مـیرم!

می دونی؟!

عطرتنت روبا بهتـریـن عـطرهای دنیاهم عوض نمی کنم... ❤

روزگار،مداوم نبودنت رو برام دیکته می کنه ............

و نمره ی من بازم صفر میشه،

هیچ وقت نبودنت رویاد نمیگیرم !

دیوونه نیستم !

فقط یه جوره “خاص” که دیگران نمیتونند ، تو را “دوست” دارم...

خودمم موندم که چرابین این همه آدم پیله کردم به تو !

شاید فقط با تو پروانه میشم . . . !

دیوونه ی اون لحظه ای میشم که تو دلتنگم شی

و محکم در آغوشم بگیــری

و شیطنت وار ببوسیم

و من نذارم !

عشق من،بوسه با لجبازی،بیشتر می چسبه...

اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایه..

به گمونم یکی نبود قصه های من توراهه... 

 هیچوقت آرزوی "افتادن" چیزی را نداشته ام ،

حالا برای اولین بار میخوام :

"لطفا بیفت" ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !

یاحق


نظرات شما عزیزان:

آبی آسمونی
ساعت23:06---13 مهر 1391
مثل همیشه...از دل هست که اینچنین بر دل میشینه....
جمله جمله ات رو حس کردم و تصور....
کاش بلد بودم و میتونستم مثل خودت بنویسم...
به این گرمی و صمیمیت...
به احترام تمام احساسات زیبایت تعظیم میکنم در برابرت....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, ] [ 16:54 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 761
بازدید کل : 70676
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush